#KVÄLLSUPPDATERING

Hej! Vet inte ifall mms tjänsten fungerar ännu, får väll pröva sen. Idag har dagen varit riktigt fett, vi åkte till Piteå med mormor och morfar imorse, där vi käkade lunch, gick på stan, tog en sväng vid Piteå havsbad och sedan tog en glass, underbart väder på det också! Kom hem runt 17.00 och då så var det surströmmingsfest, jag hatar surströmming men min bror sa till mig att smaka, och det kommer jag ej att göra om kan jag lova. Så dom åkte runt 20.00. Imorgon ser det ut som så att alla, eller iallafall tror jag min bror, Lotta, Elsa, mamma, pappa, och kanske dom andra ska in till Skellefteå city på stadsfesten, kolla artister, åka karuseller, och bara ha det mysigt inne i stan, men det får vi se. Hoppas vädret är med oss också. Hihi. Ae nu ska jag nog krypa till kojs efter de här sena dagarna, eller så går jag upp och kollar friidrotten, sånt som märks! Kommer upp bilder senare eller imorgon, ska oxå göra ett videoinlägg. Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0