#DAGEN FÖRE

Hej! Har inte haft tid med er läsare idag faktiskt. Det började med att jag vaknade 10 och åt frukost sen efter ett tag kom min brors tjej Lotta förbi med lilla Elsa. Så vi va inne en hel del och sedan drog jag och Maja ut med Elsa till lekparken och va där ett tag. Då kom Harry och Ella, kanske 6 och 9 år. Så när dom kom så sa dom "Gud så lyxigt du har det som har Jimmie som din bror" Hihi, jag är världens lyckligaste syster. Sedan kom Lotta och då sa hon "Jag dööööör så fort den där bilen kommer för jag tycker om Jimmie så himla mycket" Och till Lotta sa hon "Du har det så bra som har Jimmie som din man" Snacka om söt! Men iallafall, sen så hängde jag med dom hem och vi va där ett tag, sen kom alla andra och hade tacomys med oss. Jätte mumsigt och mysigt! Sen åkte vi efter ett tag. Köpte du dom där seris rosa tightsen med rosette till henne? Oj nu försa jag mig. Haha, att han alltid måste retas så idag har dom kört med det hela tiden. Och så ska tydligen Jimmie baka en tårta till mig som jag ska få imorgon då jag fyller år, hihi sött! Jag längtar sjukt till imorgon! Jag ska ju både ha kalas här i Skellefteå och hemma i Norrköping. Men nu måste jag kila, för ska se lite fotboll. Puss, slänger upp ett inlägg imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Egentligen är det väll inte din "helbror" det är väll din halvbror? :)

Svar: Det finns inget som heter halv, om vi hade samma pappa bara då skulle vi varit det men nu är det så att vi har samma mamma och då är man hel syskon. Du får säga vad du vill, men han är iallafall min helbror.
ericsssons.blogg.se

2012-06-28 @ 11:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0